http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Thursday, August 11, 2016

What Should I Do, Go @ Not?

Pagi tadi aku dapat satu berita gembira yang mana korang boleh refer dekat gambar bawah nie. Masa mula-mula baca tu memang rasa happy siap hantar wasap dekat kawan aku yang suggest aku hantar resume dekat situ.

Finally dapat jugak kerjaya yang office hour 😊


Masa tengah2 happy, tetiba terfikir satu perkara, kerja yang aky dapat nie cuma sambilan sahaja. It means aku bukannya permanent worker & bila-bila masa sahaja mungkin akan dibuang kerja. Daripada senyum sokmo pagi tadi, petang nie rasa murung je sebab tengah fikir sama ada patut atau tidak pergi nanti. Aku rasa sangsi sampai aku wasap kak long aku sebab bagi aku, dia paling wise dalam family aku. Jawapan yang dia bagi aku sekarang yang membuatkan aku terus tulis entry blog nie.

What should I do now, Go @ Not?

2 comments:

Anonymous said...

Salam Takky. Dah lama tak update apa. Memang dah tak nak blogging ke? Fokus dekat fb dengan insta ke? Sorry la menyibuk.

takky said...

After almost 2 years, baru aku sempat balas komen ko ni. Sorry wei sebab baru tergerak hati nak jenguk blog aku ni. Yup, la ni aku more to fb (cari keje & update some issue) & IG aku. Baru jugak start twitter tapi more to ds akaun je. Kalau tetiba ko baca komen ni, reply r nanti ye.

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...