http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Saturday, June 18, 2016

Bila Blog Dah Bersawamg

Seriusly dah lama gila aku tak update blog nie. Bukan tu saja bahkan sejak aku dah kerja nie, nak baca blog lain pun memang tak sempat. So, macam mana aku boleh update entry nie?

Hihihihihihihihihihihihi, aku curi-curi online masa keje. Alang2 jaga kaunter yang memang jarang orang datang plus bulan puasa nie memang tak ramai customer datang kat tempat kerja aku, why not aku update kejap....😁😂😈

Disebabkan aku update blog ni guna handphone, jadi agak limited sikit benda yang aku nak tulis nie.


Apa2 pun Selamat Berpuasa & Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri yang akan tiba....

P/s: Kene kerja pagi dari raya pertama sampai ke-4 😂😂😂

2 comments:

Mrs Nurul said...

eeeeeeeee curi2 update ?? apakah !!! hahah hai takky selamat hari raya. macam tak percaya je dulu takky bg aku kad raya. hak hak hak. mana tah kad tu ekk !!! hahaha :) selamat pergi ramadhan moga bertemu lagi...:( selamat hari raya takky ! moga sihat dan berbagaia selalu !

Anonymous said...

Selamat Hari Raya Takky. Semoga bertambah sihat, panjang umur dan bahagia selalu.

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...